10. 5. 2009

My life is

Môj život je ako zle naladená gitara,hrám,hrám a stále falošne...

Môj život je ako kvet,zabudnem ho poliať-zahynie...

Môj život je ako chrobák na chrbte,musí mu niekto pomôcť aby šiel ďalej...

Môj život je ako báseň,krásna, hriešna a provokujúca...

Môj život je ako včela, ktorá bodne len raz,potom umiera...

Môj život je ako nočná ulica,na každom rohu číha nebezpečie...

Môj život je ako moja posteľ,na ktorú líham, keď som unavená...

Môj život je ako moje telo,nikdy neviem čo vlastne chce...

Môj život je ako milovanie,vzrušujúce keď je rýchle...

Môj život je ako budúcnosť,tmavá ale so štipkou nádeje...

Môj život je ako list na strome,keď už nechce vysieť -odpadne...

Môj život je ako oheň,dobrý sluha ale zlý pán...

Môj život je ako môj život,taký život som v živote nezažila

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára